נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תרגילי כושר לכלב שלך – המדריך המלא

תרגילי כושר לכלב שלך - המדריך המלא

הכלב שלנו, החבר הטוב ביותר שלנו גם לפעמים בוחר באופציה שאנחנו אוהבים וזה לשכב על הספה, ולנוח במקום לבצע פעילות פיזית. ישנה חשיבות רבה בכדי לשמור על החיים של הכלב לתת לו לצאת ולרוץ ולבצע תרגילי כושר קלים לפחות בכדי שלא יפגעו חייו. אז כיצד נשלב בחיי הכלב שלנו תרגילי כושר – המדריך המלא לכושר של הכלב. 

 

אז למה להכניס את הכלב בכלל לכושר?

כמו שבשבילנו ישנה חשיבות רבה לפעילות ספורטיבית ככה גם לכלבים שלנו ולכך סיבות רבות. הסיבה הראשונה והחשובה ביותר, היא בריאות הכלב. הכלב בעצם אוכל כל היום, נח ומשמין ובכך הוא הופך לבטטה במילים יפות. זה עלול לפגוע בו, בתפקודי הלב שלו ואפילו לייצר בעיות בריאותיות עתידיות שיכולות לפגוע באורח החיים של החבר הכי טוב שלנו. עכשיו מתחילה הבעיה, איך אני מכניס אותו לכושר?

 

לשחק עם הכלב

קודם כל אנחנו ממליצים לשחק עם הכלב, זו דרך מצויינת להכניס לכושר. לכו לחנות החיות שלכם ותגידו שאתם מעוניינים להביא לכלב שלכם משחקים, הדבר הראשון שישאל אתכם המוכר הוא איזה סוג כלב זה וזה מאחר שהרבה פעמים סוגי הכלבים אוהבים משחקים שונים. לדוגמא כלבים רבים יכולים לאהוב לרוץ אחרי כדור, וכלבי אחרים יעדיפו לשחות או לבצע משחקי משיכות שונים.

 

לתת לו לרוץ – שחררו אותו ואל תשאירו אותו קשור כל הזמן

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשחרר את הכלב במקומות שניתן לשחרר אותו ולא להשאיר אותו קשור כל הזמן ברצועה. קחו אותו לפרדס או לפארק הכלבים הקרוב או לשטח פתוח ותתנו לו לרוץ, אם זה אחרי מקל, כדור או כל חפץ שחשוב לכלב או שהוא מקושר אליו ואנחנו יודעים שהוא ירדוף אחריו. אם זה בפארק כלבים? עוד יותר טוב וזה בגלל שהמשחק עם כלים אחרים יגרום לו לרוץ יותר, ישמור לו על הבריאות הגופנית וכמובן ישמור עליו מבחינה חברתית ויעשה אותו כלב חברותי יותר כלפי כלבים אחרים.

 

ספורט עם הכלב – תפסיקו להיות בטטות ביחד

אנחנו ב- צ'או צ'או חנות חיות תמיד אומרים לבעלי הכלבים שמחפשים איך להכניס את הכלב לכושר שאפשר לעשות את הפעילות הזו ביחד. אפשר לקחת את הכלב איתנו לריצות שאנחנו מבצעים או אפילו לצאת להליכה ארוכה ביחד ככה שהוא מלווה אתכם ויוצא איתכם להליכה ולא חייב להיות לבד כל הזמן. אם תבצעו זאת ביחד הסיכוי שתתמידו בזה גבוה יותר, אז למה לא לנסות בעצם? 

לכן כפי שאתם מבינים ישנן דרכים רבות להכניס את הכלב שלכם לכושר ולפעמים צריך להשתמש ביצירתיות וזה יגרום לכלב כמו קסם להיכנס לכושר בלי ששמנו לב בכלל. מה שכן, חשוב להתמיד כל הזמן מאחר ולחזור לרביצות יגרום לתהליך להתחיל מההתחלה, וחבל. 

לתת לו לרוץ – שחררו אותו ואל תשאירו אותו קשור כל הזמן 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי חיים