נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

10 טיפים לבישול דג במעשנת בשרים

מנת גורמה

שימו לב לסוג הדג שאתם קונים

אין ספק כי אין דבר מהנה יותר מאשר עישון של דגש במעשנת בשרים. נכון השם הוא מעשנת בשרים אך היא מתאימה גם לדגים. על רקע זה אנו חייבים לציין שאתם צריכים לשים לב לאיזה דג אתם קונים ועדיף שזה יהיה דג עם הרבה בשר בכדי שיספוג את העישון בצורה הטובה ביותר.

 

אל תתפשרו על המעשנת

אין מה לעשות בסופו של דבר הדג שלכם יהיה תלוי בסוג המעשנת שלכם. ככל שתבחרו מעשנת יותר טובה כך הדג יהיה יותר טוב ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת.

 

הקפידו לבשל זמן ארוך את הדג

עוד נקודה שאנו חייבים להדגיש היא שיש קשר בין אורך הזמן של בישול הדג ובין התוצאה הסופית ולכן אתם צריכים לעשן את הדג כמה שיותר זמן במעשנת.

 

שמרו על בטיחות

כאשר אנו מדברים על מעשנת בשר אנו חייבים לציין שיש לשמור על בטיחות מכיוון שאש מעורבת בנושא זה ולכן אל תעשו שטויות ושמרו על עצמכם תמיד.

 

אל תתביישו לקבל עזרה ממומחים

עליכם לדעת כי עישון של דג במעשנת דורש מומחיות וידע ולכן כדאי לכם לקבל המלצות ממומחים בתחום ולהיעזר למשל באינטרנט בכדי להבין טוב יותר איך לעשן את הדג.

 

השתמשו בתבלינים איכותיים

עליכם לדעת כי הדג מקבל את הטעם שלו הן מהעשן והן מהתבלינים שאתם שמים עליו ולכן אתם חייבים להשתמש בתבלינים איכותיים ביותר בכדי להבטיח כי הדג יהיה ברמה גבוהה.

 

הקפידו לבדוק את הדג בתדירות גבוהה

בעת העישון של הדג אתם חייבים כל הזמן לבדוק אותו לוודא כי הוא נעשה בצורה טובה ולא נהרס. כך תבטיחו דג איכותי וטעים במיוחד.

 

שימו לב לכמות הדג שבו אתם עושים שימוש

עליכם להתאים את כמות הדג שבה אתם עושים שימוש לכמות האנשים שהולכים לאכול. כמובן שאם אתם מבשלים להרבה אנשים אז לא די במעשנת קטנה אלא אתם צריכים מעשנת גדולה ואיכותית אשר תשרת אתכם בצורה הטובה ביותר שיש.

 

אל תשלבו את הדג עם מאכלים נוספים

הדג מקבל את הטעם שלו מהסביבה שלו במעשנת. לכן אם אתם רוצים טעם של דגים אל תערבבו את הדג עם בשר מכיוון שאז יהיה ערבוב של טעמים והדבר לא יהיה טעים לכם. במעשנת מעשנים או דגש או בשר ולא את שניהם ביחד.

 

שימו לב לעוצמה של המעשנת

עוד נקודה חשובה ביותר שיש לתת עליה את הדעת היא עד כמה המעשנת עוצמתית. עליכם להתאים את עוצמת המעשנת לצרכים שלכם ולהבטיח כי היא לא תהיה חזקה מדי או חלשה מדי מכיוון שכך הדג שלכם ייהרס ולא יהיה שווה הרבה.

 

דג סלמון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
תפוח
איך להתכונן לצום לסירוגין

כולנו עסוקים במשקל שלנו, בנראות החיצונית ובדרך שבה התחושות שלנו מושפעות מכל העניין. אין ספק, דיאטה זה אמנם לגוף,

מיץ סלק
מיצים טבעיים: למה הם כל-כך מומלצים?

"סַלֵּינוּ עַל כְּתֵפֵינוּ, רָאשֵׁינוּ עֲטוּרִים; מִקְּצוֹת הָאָרֶץ בָּאנוּ, הֵבֵאנוּ בִּכּוּרִים" (לוין קיפניס). ארץ ישראל היא אכן ארץ "זבת חלב

מנעולן או פורץ?

להיתקע מחוץ לבית בלי שיש לנו מפתח זה לא דבר נעים, והאמת היא, שזה קרה בעבר לכל אחד מאתנו.