נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הערים הכי שוות באירופה

מפת אירופה

כמו בכל פעם שסוף סוף אתם בברייק מהעבודה, והצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל לארגן לעצמכם בריחה קטנה לאירופה, אתם יושבים מול האופציות ולא בטוחים במה לבחור. יש המון טיסות ישירות ליעדים רבים באירופה, וגם טיסות לא ישירות אך במחירים מצחיקים ובמעט שעות טיסה אשר ייקחו אתכם לכל פינה באירופה.

כל כך הרבה שפע, איך בוחרים? ובכן, לא נוכל להחליט בשבילכם על הטובה מכל, כיוון שכל אחת כל כך שונה ומיוחדת, אבל כינסנו כאן עבורכם את חמש הערים הכי שוות באירופה בעינינו – לכל אחת הקסם הייחודי לה ובמי מהן שתבחרו תקבלו חופשה בלתי נשכחת.
בסדר אלפאבטי, ולא על פי מידת חיבתנו, אלו הן חמש הערים הכי שוות באירופה:

 

אמסטרדם

בירתה של הולנד הציורית ומלאת התעלות, אמסטרדם היא אחת הערים המתיירות ביותר בעולם. אמסטרדם ידועה כבירת החופש – סמים קלים חוקיים בה וגם הזנות, אך אין זה אומר שאמסטרדם היא מקום רק לצעירים המחפשים מסיבות, ממש לא, אמסטרדם היא שילוב מדהים של תרבות האנדרגראונד עם התרבות ההולנדית השקטה, החברותית והרגועה.

הרחובות הציוריים של אמסטרדם על גדות התעלות הופכות אותה למקום מושלם לצילומי אינסטגרם, מוזיאונים רבים יספרו לכם על ההיסטוריה של הולנד, על האמנים המפורסמים שלה, על השואה, על המדע, על האומנות העכשווית ועוד. ישנם יותר מ-50 מוזיאונים באמסטרדם!

בתי הקפה המתוקים לצד הקופי שופס מלאי העיצוב, מסעדות יוקרה לצד דוכני רחוב של צ'יפס ופנקייק, שדרות קניות, שווקים עם כל טוב והמוני חגים ופסטיבלים- אמסטרדם היא עיר ייחודית במינה ומלאת אטרקציות.
נקודות בונוס נוספות: ישנן טיסות ישירות לאמסטרדם

 

ברלין

בירתה של גרמניה שהפכה להיות עם השנים אחת הערים התוססות ביותר באירופה. לברלין אמנם עבר לא פשוט ועד 1989 הייתה מחולקת עם חומה, אך מאז ועד היום הספיקה ברלין לעבור מהפך ולהפוך לאחת הערים הנחשקות ביותר באירופה.
בניגוד לשאר גרמניה, ברלין מרגישה מעט כמו ארץ אחרת שהיא למעשה קיבוץ גלויות. ברחובות בברלין תוכלו לשמוע מגוון שפות.
את ההיסטוריה הרבה של ברלין תוכלו לחוות עם ביקור בחומה, במבנים העתיקים השונים בעיר ובמוזיאונים המגוללים את סיפורה הכואב של ברלין.

כיום הדגש בברלין הוא על אומנות וחדשנות ותוכלו למצוא שם מגוון של אומנות רחוב, מוזיאונים, גלריית, תיאטראות, הופעות רחוב ושווקים בלתי נשכחים המרגישים כמו פסטיבל באמצע העיר. ברלין ידועה מאוד בתרבות המועדונים שלה ותוכלו למצוא בה את המועדונים הנחשבים ביותר באירופה. בדומה לשאר גרמניה, ברלין יחסית זולה על אף שהיא מאוד מתויירת.
נקודות בונוס נוספות: ישנן טיסות ישירות לברלין

 

דבלין

בירתה של אירלנד האי שהוא בית ללפרקונים ופיות יער. דבלין אמנם הייתה מעצמה שנים רבות, אך במהלך מלחמת העולם השנייה הוזנחה מאוד. למזלנו, בשנות השישים החלה דבלין להתפתח מחדש ותיירים רבים החלו לפקוד אותה. דבלין מלאה בטירות עתיקות וכנסיות מימי הביניים לצד מדרחובים אופנתיים ופאבים עם מיטב הבירות, ויסקי ובורבון בתוצרת מקומית.

תוכלו ליהנות בדבלין ממועדונים טרנדיים לצד הופעות של מוזיקה אירית קלאסית בפאבים (ומוזיקה אירית קלאסית אינה רגועה כלל) ולחוות את הנוף הקסום של אירלנד המרגיש כאילו הוא לקוח מסיפורי אגדות.
נקודות בונוס נוספות: אמנם אין טיסות ישירות לדבלין, אך אירלנד היא כה קטנה שתוכלו לשלב בחופשה שלכם בדבלין ביקור בעוד מקומות נפלאים שיש לאירלנד להציע.

 

ליסבון

בירתה של פורטוגל בגבעות לצד האוקיינוס האטלנטי. בליסבון תוכלו למצוא אתרי מורשת לאומית של אונסק"ו, אדריכלות מהתקופה הגותית, הבארוקית והפורטוגלית המסורתית והמודרנית.
תוכלו לשוטט בין מוזיאונים על ההיסטוריה של הארץ שהייתה פעם לאחת המעצמות הימיות והיבשתיות הגדולות והחזקות לבין בתי קפה אורבניים מודרניים וזולים במיוחד.

ליסבון זולה מאוד יחסית לרוב הערים באירופה ותוכלו להתפנק שם במלונות טובים במחירים מצחיקים.
נקודות בונוס נוספות: אמנם אין טיסות ישירות לליסבון, אך במרחק נסיעה קצר מליסבון תוכלו למצוא עוד אתרים תיירותיים אהובים מאוד בפורטוגל כמו סינטרה מלאת הארמונות והטירות או קשקאיש החופית והקסומה

 

 

רומא

בירתה של איטליה שהיא מרכז תרבות וכוח עולמי כבר אלפי שנים וידעה קיסרים, שליטים, מצביאים, גלדיאטורים ואפיפיור.
רומא היא עיר המלאה בסיפורים על גבי סיפורים של היסטוריה מרתקת שניתן לראות בעזרת המבנים הרבים שהשתמרו במהלך השנים ובעזרת המוזיאונים הרבים המספרים את סיפורה של רומא.

לצד סיפורה העתיק תוכלו למצוא את המודרניות שבה עם מסעדות מהטובות בעולם המכירות לכם את המטבח האיטלקי בצורה האותנטית ביותר, חנויות מותגים ואופנת רחוב משגעת וחגיגה אין סופית של תרבות ואומנות מכל פינה. בתוך רומא תוכלו למצוא את הוותיקן שהיא המדינה הקטנה ביותר בעולם ובראשה עומד האפיפיור.
נקודות בונוס נוספות: ישנן טיסות ישירות לרומא.

 

עיר באירופה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
הריביירה (הכמעט) צרפתית

מה שטוב למיליון צרפתים, בוודאות טוב גם לנו. אימצנו קרואסון ומקרון, אימצנו גבינות ויין, מוטב שנאמץ עוד דברים. אבל

חוף ים
היי דרומה למפרץ

נואיבה היא אחת העיירות בסיני האהובות מאוד על ישראלים עוד משנות ה-70, כאשר היתה של ישראל ושמה היה "נביעות".

חוף בר
איפה מומלץ לישון בפוקט?

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד (543 ק"מ מרובע). האי נמצא במערב תאילנד כ-860 ק"מ דרומית מבנגקוק. פוקט הוא